نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو
سرخط خبرها

حسن‌زاده: جایگاه کنونی فرش‌آرا حاکی از عملکرد خوبمان بوده است | نخستین شکست گیتی‌پسند را رقم می‌زنیم

  • کد خبر: ۲۰۹۳۹۸
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
حسن‌زاده: جایگاه کنونی فرش‌آرا حاکی از عملکرد خوبمان بوده است | نخستین شکست گیتی‌پسند را رقم می‌زنیم
سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: در حال حاضر در رتبه پنجم جدول هستیم. برای قضاوت عملکرد یک تیم باید نتایج ما را از ابتدای فصل قضاوت کرده و صرفا به چند بازی اکتفا نکنید.

محسن حسن‌زاده در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درخصوص وضعیت فرش‌آرای مشهد پیش از دیدار با گیتی‌پسند در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال گفت: جایگاه فرش‌آرا رتبه پنجم جدول است. جایگاه تیم ما نشان می‌دهد که کیفیت و عملکرد فرش‌آرا از ابتدای فصل تاکنون چگونه بوده ا‌ست.

وی افزود: ارزیابی با نتیجه چند بازی منطقی نیست، آن هم بازی‌هایی که با تیم‌های دوم و سوم داشتیم. در دو بازی نیز که شکست خوردیم، دروازه‌بان تیم‌های حریف گلر منتخب هفته بوده است که این نشان از عملکرد خوب بازیکنان ما بوده، اما متاسفانه نتیجه‌ای که شایستگی‌اش را داشتیم کسب نکردیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد یادآور شد: عملکرد منطقی یک تیم را در طول فصل ارزیابی می‌کنند. اینکه در حال حاضر در جایگاه پنجم قرار داریم و سایر تیم‌ها نیز در هفته‌های اخیر شکست داشته‌اند، به خوش‌شانسی فرش‌آرا ارتباطی ندارد، بلکه این موضوع نشان می‌دهد که لیگ سختی داریم.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: همان‌طور که از ابتدای فصل گفته بودم، تلاش ما این است که رتبه‌ای بهتر از سال گذشته کسب کنیم. با توجه به ظرفیت و بودجه‌ای که باشگاه داشته در حال حاضر در این رتبه قرار داریم.

وی در خصوص اینکه آیا تیمش می‌تواند قهرمانی گیتی‌پسند را در این هفته به تعویق بیندازد یا خیر، افزود: گیتی‌پسند همیشه جزو مدعیان بوده و نتیجه‌گرفتن و موفقیت این تیم برای مدیرانش در اولویت قرار دارد و درهمین راستا بیشترین هزینه را در لیگ برتر داشته‌اند و هشت بازیکن ملی پوش در اختیار دارند.

سرمربی فرش‌آرای مشهد ادامه داد: با توجه به اینکه اولویت مدیران گیتی‌پسند قهرمانی است، همیشه جزو مدعیان بوده و با جذب بازیکنان ملی‌پوش کار را برای مربیان تسهیل می‌کند که با این تیم نتیجه بگیرند.

حسن‌زاده اضافه کرد: در نیم‌فصل نخست و در دیدار رفت برابر گیتی‌پسند به اذعان تمام کارشناسان مستحق کسب حداقل یک امتیاز بودیم. قطعا با وجود تلاش تمام بازیکنان سعی داریم نخستین شکست گیتی‌پسند را به تنها تیم بدون شکست لیگ با حمایت تماشاگران خود تحمیل کنیم.

وی در خصوص شرایط بازیکنانش برای این دیدار تصریح کرد: بازیکن مصدوم و محروم نداریم و تمام نفرات در اختیار تیم هستند و ان‌شاءالله با تمام قوا به مصاف گیتی‌پسند می‌رویم تا نخستین شکست گیتی‌پسند را رقم بزنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->